ZWROT /WYMIANA/REKLAMACJE
ZWROT
Jeśli Twój zakup okazał się nietrafiony, nie ma problemu!
W ZIPIO zapewniamy możliwość zwrotu dla zamówień z terenu Polski do 14 dni kalendarzowych, bez konieczności podawania powodu.
Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!
Przy zwrocie produktu, ważne jest, aby nie nosił on żadnych śladów użytkowania, był starannie zapakowany w oryginalne, nietknięte opakowanie oraz posiadał wszystkie oryginalne metki, które znajdowały się na produkcie w chwili zakupu.
Chęć zwrotu należy zgłosić na podany adres e-mail: zipio@zipio.pl
W treści maila należy podać datę zakupu, kwotę, numer zamówienia, nazwę produktu i rozmiar.
Klient może skorzystać z opcji bezpłatnego automatycznego zwrotu poprzez usługę InPost Szybkie Zwroty, do której odnośnik znajdziesz poniżej.
https://szybkiezwroty.pl/pl/Zipio
Nie ma możliwości zwrotow za pobraniem.
Kupujacy pokrywa koszty zwrotu, jeśli dokonuje zwrotu za pośrednictwem innych firm kurierskich niż Inpost.
Dane do wysyłki zwracanego zamówienia:
Zipio Sp. z o.o.
Ul Wacława 7
65-342 Zielona Góra
WYMIANA
Przy wymianie produktu, ważne jest, aby nie nosił on żadnych śladów użytkowania, był starannie zapakowany w oryginalne, nietknięte opakowanie oraz posiadał wszystkie oryginalne metki, które znajdowały się na produkcie w chwili zakupu.
Wszystkim klientom przysługuje możliwość wymiany nieużywanego towaru w terminie 14 dni. Towar można wymienić na ten sam model różniący się jedynie rozmiarem lub wzorem.
Jeśli klient wymienia towar na inny model należy skorygować różnicę płatności.
Klient może skorzystać z opcji bezpłatnej automatycznej wymiany poprzez usługę InPost Szybkie Zwroty, do której odnośnik znajdziesz poniżej.
https://szybkiezwroty.pl/pl/Zipio
Chęć wymiany towaru należy zgłosić na podany adres e-mail: zipio@zipio.pl
W treści maila należy podać datę zakupu, kwotę, numer zamówienia, nazwę produktu i rozmiar
Dane do wysyłki wymienianego towaru :
Zipio Sp. z o.o.
Ul Wacława 7
65-342 Zielona Góra
REKLAMACJA
Reklamację należy zgłosić na podany adres e-mail: zipio@zipio.pl
W mailu prosimy o podanie:
-
-
- Data zakupu
- kwota
- numer zamówienia
- nazwa produktu i rozmiaru.
-
Prosimy o załączenie zdjęć wraz z opisem przyczyn reklamacji.
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie.
Paczkę z reklamowanym towarem należy wysłać na adres:
Zipio Sp. z o.o.
Ul Wacława 7
65-342 Zielona Góra
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
Koszty wysyłki reklamowanego produktu ponosi sprzedający a cały koszt reklamacji rozpatrujemy indywidulanie.
W momencie uzasadnionej reklamacji, uszkodzony produkt zostanie wymieniony na równoważny. W sytuacji, gdy wymiana nie jest możliwa (np. z powodu braku dostępności), sklep zwróci kupującemu wszelkie poniesione koszty transakcji przelewem bankowym na wskazany przez klienta nr konta bankowego.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Warto mieć na uwadze, że jeśli różnice w wyglądzie produktu wynikają z indywidualnych ustawień monitora użytkownika, szczególnie jeżeli chodzi o kolory i odcienie, to takie zastrzeżenia nie będą podstawą do reklamacji. Nasz sklep nie odpowiada za ewentualne niezgodności towaru z oczekiwaniami, o ile klient został wcześniej poinformowany o tej możliwości.