Zarejestruj się

Koszyk

Zamknij

Brak produktów w koszyku.

ZWROT /WYMIANA/REKLAMACJE

ZWROT

Jeśli Twój zakup okazał się nietrafiony, nie ma problemu!

W ZIPIO zapewniamy możliwość zwrotu dla zamówień z terenu Polski do 14 dni kalendarzowych, bez konieczności podawania powodu.

Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!

Przy zwrocie produktu, ważne jest, aby nie nosił on żadnych śladów użytkowania, był starannie zapakowany w oryginalne, nietknięte opakowanie oraz posiadał wszystkie oryginalne metki, które znajdowały się na produkcie w chwili zakupu.

Chęć zwrotu należy zgłosić na podany adres e-mail: zipio@zipio.pl

W treści maila należy podać datę zakupu, kwotę, numer zamówienia, nazwę produktu i rozmiar.

Klient może skorzystać z opcji bezpłatnego automatycznego zwrotu poprzez usługę InPost Szybkie Zwroty, do której odnośnik znajdziesz poniżej.

https://szybkiezwroty.pl/pl/Zipio

Nie ma możliwości zwrotow za pobraniem.

Kupujacy pokrywa koszty zwrotu, jeśli dokonuje zwrotu za pośrednictwem innych firm kurierskich niż Inpost.

Dane do wysyłki zwracanego zamówienia:

Zipio Sp. z o.o.

Ul Wacława 7

65-342 Zielona Góra

 

WYMIANA

Przy wymianie produktu, ważne jest, aby nie nosił on żadnych śladów użytkowania, był starannie zapakowany w oryginalne, nietknięte opakowanie oraz posiadał wszystkie oryginalne metki, które znajdowały się na produkcie w chwili zakupu.

Wszystkim klientom przysługuje możliwość wymiany nieużywanego towaru w terminie 14 dni. Towar można wymienić na ten sam model różniący się jedynie rozmiarem lub wzorem.

Jeśli klient wymienia towar na inny model należy skorygować różnicę płatności.

Klient może skorzystać z opcji bezpłatnej automatycznej wymiany poprzez usługę InPost Szybkie Zwroty, do której odnośnik znajdziesz poniżej.

https://szybkiezwroty.pl/pl/Zipio

Chęć  wymiany towaru należy zgłosić na podany adres e-mail: zipio@zipio.pl

W treści maila należy podać datę zakupu, kwotę, numer zamówienia, nazwę produktu i rozmiar

Dane do wysyłki wymienianego towaru :

Zipio Sp. z o.o.

Ul Wacława 7

65-342 Zielona Góra

REKLAMACJA

Reklamację należy zgłosić na podany adres e-mail: zipio@zipio.pl

W mailu prosimy o podanie:

      • Data zakupu
      • kwota
      • numer zamówienia
      • nazwa produktu i rozmiaru.

Prosimy o załączenie zdjęć wraz z opisem przyczyn reklamacji.

Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie.

Paczkę z reklamowanym towarem należy wysłać na adres:

Zipio Sp. z o.o.

Ul Wacława 7

65-342 Zielona Góra

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

Koszty wysyłki reklamowanego produktu ponosi sprzedający a cały koszt reklamacji rozpatrujemy indywidulanie.

W momencie uzasadnionej reklamacji, uszkodzony produkt zostanie wymieniony na równoważny. W sytuacji, gdy wymiana nie jest możliwa (np. z powodu braku dostępności), sklep zwróci kupującemu wszelkie poniesione koszty transakcji przelewem bankowym na wskazany przez klienta nr konta bankowego.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Warto mieć na uwadze, że jeśli różnice w wyglądzie produktu wynikają z indywidualnych ustawień monitora użytkownika, szczególnie jeżeli chodzi o kolory i odcienie, to takie zastrzeżenia nie będą podstawą do reklamacji. Nasz sklep nie odpowiada za ewentualne niezgodności towaru z oczekiwaniami, o ile klient został wcześniej poinformowany o tej możliwości.

Back to Top