Zarejestruj się

Koszyk

Zamknij

Brak produktów w koszyku.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ZIPIO

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa obowiązujących na terytorium Polski i określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.zipio.pl

2. Właścicielem sklepu internetowego jest Zipio Sp. z o.o. ul. Wacława 7, 65-342 Zielona Góra NIP: 9292082563, REGON: 528146611, KRS: 0001095985.

3. Klient może skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem biuro@zipio.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu +48 570 663 100 w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00. Opłata za połączenie z w/w numerem telefonu jest ustalana jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej.

§ 2 Definicje

Użyte w regulaminie zwroty oznaczają odpowiednio:

1) Sprzedający – właściciel sklepu internetowego Zipio, o którym mowa w § 1 ust. 2,

2) Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną,

3) Przedsiębiorca – Klient wykonujący działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,

4) Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonujący z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

5) Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.zipio.pl,

6) Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego Zipio, określający zasady świadczenia usług za pośrednictwem strony internetowej www.zipio.pl,

7) Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,

8) Polityka prywatności – zbiór zasad obejmujących przetwarzanie i ochronę danych osobowych użytkowników sklepu internetowego, dostępny pod adresem www.zipio.pl.

§ 3 Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną

1. Sprzedający prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sklepu internetowego www.zipio.pl

2. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego regulaminu polegają na umożliwieniu korzystania ze sklepu internetowego www.zipio.pl w celu zawarcia umowy sprzedaży oraz jej realizacji.

3. Zamówienia są realizowane na terenie Polski, a także Europy i całego świata.

§ 4 Zasady korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną

1. Aby korzystać z usług świadczonych przez Sprzedającego na podstawie niniejszego
regulaminu Klient powinien posiadać:

a) przeglądarkę internetową,

b) aktywne połączenie z internetem,

c) włączoną obsługę Java Script,

d) aktywny adres mailowy.

2. Informujemy, iż strona internetowa sklepu wykorzystuje pliki Cookies. Do prawidłowego działania strony zaleca się wyrażenie zgody na włączenie obsługi plików Cookies. Szczegółowe informacje o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do informacji za pomocą plików Cookies, a także możliwości określenia przez Sprzedającego warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach Cookies, za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez Sprzedającego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi znajdują się w Polityce prywatności.

3. Świadczenie usług określonych Regulaminem jest możliwe po potwierdzeniu zapoznania się z niniejszym Regulaminem.

§ 5 Warunki sprzedaży

1. Sprzedający prowadzi sprzedaż towarów prezentowanych na stronach Sklepu www.zipio.pl

2. Stronami umowy sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu są Sprzedający oraz Klient.

3. Klient w celu zawarcia umowy sprzedaży, musi każdorazowo:

a) podać imię i nazwisko, adres zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj), numeru telefonu, adres e-mail lub

b) podać firmę, numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), adres siedziby (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj), imię i nazwisko osoby do kontaktu, numer telefonu, adres e-mail oraz

c) potwierdzić zapoznanie się z treścią Regulaminu.

4. Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.; dalej: Kodeks cywilny). Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

5. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta i jego akceptacji przez Sprzedającego.

6. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 16.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane nie wcześniej niż następnego dnia roboczego.

7. Złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej stanowi ofertę zakupu w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, która jest wiążąca jeżeli Sprzedający niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie i składa się z następujących czynności:

a) wybrania towarów spośród prezentowanych na stronach Sklepu,

b) dodania ich do koszyka,

c) wybrania sposobu zapłaty i dostawy,

d) dopełnienia obowiązków, o których mowa w ust. 3,

e) kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”.

8. W odpowiedzi na złożone zamówienie Sprzedający potwierdza otrzymanie zamówienia przez automatycznie generowaną wiadomość e-mail, którą wysyła Kupującemu. Wiadomość zawiera proponowaną treść umowy sprzedaży, w szczególności: numer i datę zamówienia, dane zakupionego towaru, cenę i sposób jej zapłaty, dane stron umowy, miejsce i sposób dostawy.

9. W wyjątkowych sytuacjach, w szczególności gdy ze względów technicznych Kupujący nie może złożyć zamówienia za pośrednictwem strony internetowej www.zipio.pl, istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie pod numerem +48 570 663 100. W przypadku składania zamówienia telefonicznie Kupujący zobowiązany jest, przed przystąpieniem do złożenia zamówienia, do zapoznania się treścią niniejszego regulaminu Sklepu Internetowego.

10. Zamówienia telefoniczne przyjmowane są wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00. O ewentualnych zmianach w godzinach pracy Kupujący będą informowani na stronie Sklepu Internetowego.

11. W przypadku zamówień telefonicznych należy podać Sprzedającemu w rozmowie telefonicznej: cechy towaru tj. kolorystykę, rozmiar, inne cechy opcjonalne charakterystyczne dla towaru oraz ilość, dane Kupującego, sposób zapłaty, miejsce i sposób dostawy.

12. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w następnym dniu roboczym potwierdza otrzymanie zamówienia telefonicznego, przesyłając na adres poczty elektronicznej Kupującego wiadomość zawierającą, proponowaną treść umowy sprzedaży, w szczególności: numer i datę zamówienia, dane zakupionego towaru, cenę i sposób jej zapłaty, dane stron umowy, miejsce i sposób dostawy.

13. Wszystkie ceny prezentowane na stronach internetowych Sklepu www.zipio.pl podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT.

14. W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba produktów, realizacja zamówienia następować będzie według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te promocyjne produkty, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.

§ 6 Dostawa

1. Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia rzeczy w stanie wolnym od wad.

2. Każdy produkt opatrzony jest informacją o dostępności produktu – indywidualnie dla każdego produktu. Czas realizacji zamówienia oznacza orientacyjny termin, w którym zamówienie powinno zostać wysłane do Klienta.    W sytuacjach losowych związanych z brakiem produktu w magazynie dostawcy, Sprzedający zobowiązany jest poinformować Klienta o ewentualnych opóźnieniach drogą elektroniczną.

3. W przypadku kilku produktów zamawianych w jednej przesyłce czas realizacji zamówienia odpowiada najdłuższemu czasowi realizacji spośród produktów, znajdujących się w zamówieniu.

4. Zakupiony towar jest dostarczany Kupującemu w wybrany przez niego sposób.

5. Dostawy na terenie Polski realizowane są za pośrednictwem InPost, a ich koszty są zależne od wielkości przesyłki i podane na stronie operatora InPost.

6. Dostawy poza terytorium Polski realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich.

7. Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się w dniu zaksięgowania wpłaty na koncie, a jego wysłanie następuje w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie.

8. Koszt dostawy jest wskazany podczas wypełniania formularza zamówienia, przy informacji o dostępnej opcji dostawy dla danego zamówienia.

9. Sklep wystawia fakturę VAT na zakupiony towar.

10. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Konsumentowi istotnych postanowień umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Konsumentowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej towar faktury VAT, na co Kupujący wyraża zgodę.

11. Klient zobowiązany jest do odebrania zamówionej przesyłki. Przy odbiorze przesyłki dostarczonej przez kuriera Kupujący proszony jest o sprawdzenie w obecności przewoźnika kompletności zawartości przesyłki, stanu opakowania zewnętrznego i stanu zamówionego towaru oraz niezwłoczne zgłoszenie Sprzedającemu stwierdzonych wad, braków w zamówieniu lub uszkodzeń opakowania zewnętrznego.

§ 7 Formy płatności

1. Płatność Ceny oraz kosztów przesyłki zamówień realizowanych na terytorium Polski,
następuje w formie przedpłaty:

a) kartą płatniczą/kredytową – Kupujący musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie płatności w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku, który wydał kartę). Płatność kartą płatniczą odbywa się za pośrednictwem serwisu HotPay. W tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu przez Sprzedającego płatności,

b) przelewem bankowym dokonanym przy użyciu serwisu HotPay – Po wybraniu tej formy płatności Kupujący zostaje przekierowany na stronę wybranego z listy banku, aby dokonać transferu pieniędzy. W tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu przez Sprzedającego płatności,

c) przelewem tradycyjnym na rachunek Sprzedającego w banku Santander 14109015350000000157593931 PLN – W tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu przez Sprzedającego płatności.

2. Płatność Ceny oraz kosztów przesyłki zamówień realizowanych poza terytorium Polski, następuje w formie przedpłaty:

a) kartą płatniczą/kredytową – Kupujący musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie płatności w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku, który wydał kartę). Płatność kartą płatniczą odbywa się za pośrednictwem serwisu PayPal w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu przez sprzedającego płatności,

b) przelew bankowy dokonany przy użyciu serwisu PayPal– Po wybraniu tej formy płatności Kupujący zostaje przekierowany na stronę wybranego z listy banku, aby dokonać transferu pieniędzy. W tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu przez Sprzedającego płatności

c) przelewem tradycyjnym na rachunek Sprzedającego EUR w banku Santander 59109015350000000157593994 (SWIFT banku Santander WBKPPLPP). Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu przez Sprzedającego płatności.

3. Brak otrzymania płatności na rachunek bankowy Sprzedającego w terminie 5 dni od złożenia potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, spowoduje anulowanie zamówienia.

§ 8 Odstąpienie od umowy

1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży (z zastrzeżeniem postanowień ust. 13 poniżej) bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia, Klient zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedającego w terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wysłane Sprzedającemu:

a) wiadomością e-mail, na adres biuro@zipio.pl

b) w formie pisemnej, na adres Zipio sp. z o.o. ul. Wacława 7, 65-342 Zielona Góra.

2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów, Kupujący powinien poinformować Sprzedającego o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia woli w jednym, z następujących sposobów:

a) pismem sporządzonym we własnym zakresie,

b) korzystając ze wzoru odstąpienia stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta,

c) korzystając z formularza odstąpienia od umowy znajdujące się na stronie internetowej Sklepu.

3. Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.

4. Z zastrzeżeniem ust. 13, Konsument może odstąpić zarówno w zakresie całego zamówienia (i wtedy odstąpienie będzie skuteczne w odniesieniu do wszystkich produktów ujętych w zamówieniu), jak też w odniesieniu do niektórych tylko produktów ujętych w zamówieniu (i wtedy umowa będzie dalej obowiązywała w odniesieniu do pozostałych produktów ujętych w zamówieniu, w stosunku do których nie wykonano odstąpienia od umowy), chyba że co innego wynika z warunków akcji promocyjnej prowadzonej przez Sklep, w ramach której zakupiony został dany produkt.

5. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić wszystkie dokonane przez Konsumenta płatności, w tym koszty dostawy produktu do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sklep).

6. Sprzedający może jednakże wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Uprawniony do odstąpienia od umowy jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z paragonem fiskalnym (albo fakturą) oraz oryginałem oświadczenia o odstąpieniu, na adres Sprzedającego: Zipio Spółka z o.o. ul. Wacława 7, 65- 342 Zielona Góra, Polska.

9. Bezpośrednie koszty zwrotu produktu ponosi Konsument.

10. Uprawniony do odstąpienia od umowy powinien zastosować taki sposobu opakowania zwracanych rzeczy, który pozwoli na zabezpieczenie przesyłki w sposób odpowiadający jej rodzajowi (np. uszkodzeniom w trakcie transportu).

11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

12. W przypadku odstąpienia od umowy w zakresie produktu, który został zakupiony przez Konsumenta w ramach zestawu promocyjnego (np. gdzie produkty oferowane w ramach takiego zestawu promocyjnego są sprzedawane łącznie w promocyjnej cenie), zwrotowi podlegają wszystkie produkty, które zostały zakupione przez Konsumenta wraz ze zwracanym produktem, jako część takiego zestawu promocyjnego (tj. zwrotowi podlega cały zestaw promocyjny).

13. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy m.in.:

a) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

§9 Reklamacje

1. Klient ma prawo reklamować rzecz, którą nabył od Sprzedawcy – o ile rzecz sprzedana ma wadę fizyczną bądź prawną, przy czym wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.

2. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymiany rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.

3. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

4. Klient w terminie określonym w ust.2, w związku ze stwierdzeniem wady składa oświadczenie, w którym zgłasza zastrzeżenia dotyczące wykonania obowiązku przez Sprzedawcę, dalej ,,Reklamację’’.

5. Klient w ramach Reklamacji może żądać doprowadzenia rzeczy do stanu, w którym
będzie ona zgodna z zawartą umową poprzez nieodpłatną naprawę bądź wymianę rzeczy na nową. Jeżeli jednak jest to obiektywnie niemożliwe (np. z uwagi na charakter rzeczy lub charakter wady), Klient może odstąpić od umowy (otrzymując zwrot pieniędzy) albo żądać obniżenia ceny.

6. Roszczenie reklamacyjne powinno zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym następujące dane Klienta:

a) imię i nazwisko

b) adres zamieszkania / siedziby zgłaszającego reklamację,

c) okoliczności uzasadniające reklamację,

d) datę wydania towaru,

e) żądanie reklamującego, o którym mowa w pkt ust. 5,

f) numer konta bankowego do wpłaty świadczenia pieniężnego (jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy zwrotu kwoty ceny lub jej części),

g) informację o formie w jakiej Sprzedawca ma przekazać decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji (listowna, w drodze korespondencji elektronicznej),

h) podpis reklamującego

7. Do zgłoszenia reklamacyjnego Klient winien przekazać Sprzedającemu towar niezgodny z umową, bez którego rozpatrzenie roszczenia nie będzie możliwe bądź będzie skutkowało wydaniem decyzji odmownej z uwagi na brak możliwości przywrócenia zgodności towaru bądź wydania towaru zgodnego z umową.

8. Kupujący wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi jest zobowiązany dostarczyć wadliwy towar do Sprzedającego na adres: Zipio Spółka z o.o. ul. Wacława 7, 65- 342 Zielona Góra, Polska, na swój koszt.

9. Do zgłoszenia reklamacyjnego Kupujący dołączy dowód zakupu towaru ze Sklepu Internetowego Zipio Spółka z o.o. (np. faktura, paragon, potwierdzenie przelewu itp.).

10. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

11. Klient może złożyć Reklamację w następujący sposób:

a) listownie (o zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data stempla pocztowego) na adres: Zipio Spółka z o.o. ul. Wacława 7, 65- 342 Zielona Góra, Polska,

b) na adres email biuro@zipio.pl

2. Sprzedający doręcza Klientowi odpowiedź na złożoną Reklamację na adres email Kupującego bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Reklamacji. Jeżeli Klient nie otrzyma od Sprzedającego decyzji w powyższym terminie, przyjmuje się, że Sprzedający uznał roszczenie Klienta.

3. Rzecz będąca przedmiotem uznanej Reklamacji, w ramach, której Klient otrzymał rzecz nową, wolną od wad bądź zwrot pieniędzy, pozostaje własnością Sprzedającego. Koszty wymiany lub naprawy towaru ponosi Sprzedający.

4. Sprzedający, w przypadku negatywnego rozpatrzenia wniesionej przez Klienta Reklamacji, jest obowiązany wydać mu rzecz będącą przedmiotem postępowania.

§ 10 Ochrona danych osobowych

1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedającego jako Administratora Danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).

2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale i niezbędne w celu skorzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep, w szczególności w celu zawarcia Umowy Sprzedaży.

3. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie.

§ 11 Postanowienia końcowe

1. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część, zawieranej przez Sprzedającego oraz kupującego, umowy sprzedaży.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.

3. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie, za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

4. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy
ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

5. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, do których należą m.in:

a) zwrócenie się do stałego, polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy Sprzedaży,

b) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedającym,

c) pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedającym udzielana przez właściwego, powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

6. Spory powstałe pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, który jest jednocześnie Konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy Sprzedającym a Kupującym, który nie jest jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.

7. O każdej zmianie Regulaminu Sprzedający powiadomi zarejestrowanych Klientów poprzez wiadomość e-mail. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem 14 dni od przesłania. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia.

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, że:

1. Administratorem danych osobowych jest Zipio Spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Wacława 7, 65-342 Zielona Góra, NIP 9292082563, KRS 0001095985.

2. Administrator będzie przetwarzał następujące dane osobowe:

a) imię i nazwisko,

b) adres e-mail,

c) nr telefonu,

d) adres zamieszkania,

e) adres dostawy,

f) dane niezbędne do realizacji płatności za zamówienie.

3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach:

a) umożliwienia Użytkownikowi korzystania ze Strony internetowej dla zapoznania się z zakresem usług sklepu internetowego,

b) ochrony przed ewentualnymi roszczeniami z tytułu umowy sprzedaży oraz w celu wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi;

c) odpowiadania na zapytania Użytkownika (jeśli zadzwonił lub napisał z pytaniem o ofertę lub poprosił o przygotowanie oferty);

d) marketingu własnych produktów,

e) analitycznych i statystycznych,

f) rozpatrywania skarg,

g) archiwalnych,

4. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest niezbędność realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora Danych.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

6. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych wyłącznie w celach, o których mowa w pkt. 3.

7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełniania celów, dla których zostały pobrane.

8. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym w wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa.

9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje:

a) prawo dostępu do treści swoich danych,

b) prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,

c) prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,

d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,

e) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony

Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

10. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą poddawane profilowaniu.

11. Administrator Danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

Back to Top